Grafisch ontwerp voor offline presentaties

We kennen het allemaal wel, de zoveelste update voor jouw device. Ook jou website moet regelmatig geupdate worden. Om hierin te ontlasten bieden wij van Digee een onderhoudscontract aan.

1.

Versterk jouw
merk niet alleen online

Bij een goede online marketing hoort ook een goede offline marketing. Drukwerk is hier bijzonder geschikt voor

2.

Gebruik van
promotiematerialen

Door het gebruik van promotiematerialen kun je offline jouw merkbekendheid een boost geven.

3.

Design wat
overal toepasbaar is

Wij zorgen ervoor dat onze ontwerpen breed inzetbaar zijn. zo werken wij zoveel mogelijk in vector.

Noodzaak

Offline visuals zijn cruciaal voor het maken van een sterke indruk en het duidelijk communiceren van de boodschap van je merk. Het is een verlengstuk van de online communicatie en versterkt de betrokkenheid.

Consistentie
offline visuals

Houd merkconsistentie aan op alle materialen om herkenning op te bouwen

Kwaliteit
offline visuals

investeer in hoogwaardige drukwerk en materialen om professionaliteit uit te stralen

Betrokkenheid
offline visuals

Gebruik boeiende visuals die de aandacht trekken en de boodschap snel overbrengen

Branding &
offline visuals

Zorg ervoor dat je logo en merkelementen duidelijk zichtbaar zijn op alle materialen

Uw online winkel
Vergroot uw bereik

Bereik nieuwe klanten met een webshop, en laat uw klantenbestand groeien.

Webshops van topklasse
ook op de smartphone

Wij zorgen ervoor dat uw webshop ook functioneerd op een smartphone.

VEELGESTELDE VRAGEN

Weet je het even niet meer? Bekijk hier de meest gestelde vragen.

Wat zijn de belangrijkste elementen van een effectieve brochure?

Een effectieve brochure bevat duidelijke en bondige inhoud die een overzicht geeft van je diensten of producten, inclusief voordelen en klantbeoordelingen. Het ontwerp moet aantrekkelijk zijn, met hoogwaardige afbeeldingen, je bedrijfslogo en kleuren die passen bij je merkidentiteit, en een overzichtelijke lay-out. Een sterke oproep tot actie is essentieel om lezers aan te moedigen om contact op te nemen, je website te bezoeken, of een specifieke actie te ondernemen zoals het aanvragen van een offerte. Ten slotte moet de contactinformatie duidelijk zichtbaar zijn, met je bedrijfsnaam, telefoonnummer, e-mailadres en website.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn posters en banners opvallen?

Om ervoor te zorgen dat je posters en banners opvallen, gebruik je gedurfde kleuren en grote lettertypen om de tekst leesbaar te maken van een afstand. Houd de boodschap helder en pakkend door deze kort en krachtig te houden, en gebruik een opvallende titel of slogan. Hoogwaardige afbeeldingen en grafieken trekken de aandacht en maken je boodschap visueel aantrekkelijk. Plaats je posters en banners strategisch op drukbezochte locaties waar je doelgroep vaak komt, zoals beurzen, winkelcentra of openbare ruimtes.

Wat moet ik overwegen bij het ontwerpen van visitekaartjes?

Bij het ontwerpen van visitekaartjes is een professioneel ontwerp cruciaal. Dit moet je merk vertegenwoordigen met een duidelijke lay-out, je logo en bedrijfsidentiteit. Zorg ervoor dat essentiële informatie zoals je naam, functie, telefoonnummer, e-mailadres, bedrijfsadres en website is inbegrepen. Kies voor hoogwaardig papier of andere duurzame materialen om een goede indruk achter te laten. Overweeg speciale afwerkingen zoals reliëfdruk, folie of matte afwerking om je kaartje te laten opvallen. Ten slotte moet de tekst gemakkelijk leesbaar zijn, met voldoende contrast tussen de achtergrond en de tekst.